Op youtube staan genoeg filmpjes, maar als ik jou was zou ik het laten doen door een specialist. Je hebt er twee speciale gereedschappen voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en ALS op je iPod jalbrake staat is dat strafbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strafbaar is het niet voor zover ik het weet maar als Apple ziet dat je je iPod hebt gejailbraked dan is de garantie weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt nooit garantie op het breken van je scherm bij Apple.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wel op jailbreaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreaken is volgens de wet legaal, dus het is niet strafbaar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jailbreaken is NIET legaal.
Een vriend van mij heeft net het glas van zijn Iphone vervangen dus het moet kunnen, hij haalt dat soort dingen meestal van internet, dus ik zou het ff google