Waar krijg je het meeste voor een gouden armband?

Krijg je alleen maar de goudwaarde, of krijg je toch wel meer vanwege de arbeid die erin heeft gezeten? Is een armband van 18 karaat (75%), ik schat hem een gram of 30.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je zult niet meer dan de goudwaarde krijgen. Ze worden niet als armband verkocht, het goud wordt hergebruikt voor het maken van andere sieraden. Vergelijken is het beste, er kunnen vele procenten verschil zitten in inruilwaardes bij diverse juweliers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik meen vanochtend te hebben gezien bij een juwelier dat de inkoop goudprijs op dit moment bijna 29 euro per gram is. Dus dan kun je globaal wel uitrekenen wat je dan krijgt als het om 30 gram gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak een goede, duidelijke foto en plaats hem op marktplaats of Speurders oid. Wellicht krijg je een leuke prijs voor je produkt, bij de juwelier krijg je alleen de sloopwaarde van het goud.