Hoeveel procent van het totaal aantal staatsobligaties van de VS is in bezit van China?

de invloed van China wordt steeds groter. ze hebben ook erg veel staatsobligaties van de VS opgekocht.
een totaal van 1200 miljard dollar! maar welk deel van het totaal aantal is dat? ofwel, wat is het totaal aantal uitgegeven obligaties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik meen dat die vraag niet te beantwoorden is om de simpele reden dat er steeds meer staatsobligaties bij komen. Als ze 'op' zijn drukt de VS er vrolijk nog wat bij.

In ieder geval moeten we gaan oppassen voor China. Waar bijna de hele wereld schulden heeft, heeft China 120.000.000.000 dollar, omgerekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

31,483737928376 procent