Wie weet een goede manier om extra geld te verdienen?

Ik wil naast mijn vaste baan (900-1700) wat geld bijverdienen? Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

webwinkel werkt altijd,mits je bereid bent om heel véél tijd te investeren in produkt en marktanalyse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor werk doe je?
Stel je bent Schilder dan kan je in het weekend, Zwart werken door bij iemand te gaan schilderen etc etc.

Of een eigen onderneming starten of webshop waar je niet te veel tijd in hoeft te stoppen waardoor je je genoeg tijd overhoudt naast je huidige baan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een krantenwijk, de kranten moeten rond 7 uur in de bus liggen dus dan ben je nog ruim op tijd voor je werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om bijv. 's avonds bij te verdienen zou je in de horeca kunnen gaan werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Folders rondbrengen. Dat kan op een tijd die jij zelf beslist.