Wat is een pakkende titel voor een afstudeeropdracht?

Wij zijn bezig met onze afstudeeropdracht en zoeken daarvoor nog een geniale, pakkende titel die triggert, nieuwsgierig maakt en tegelijkertijd dekkend is.

De opdracht is bij een ziekenhuis (binnen het Facilitair Bedrijf), waarbij het ziekenhuis over niet al te lange tijd gaat verhuizen. De bedoeling is dat wij een verhuisstrategie (met de randvoorwaarden) gaan ontwikkelen voor de complexe apparatuur.

In een paar trefwoorden gezegd: afstudeeropdracht, ziekenhuis, verhuizen / verhuisstrategie, complexe apparatuur, processen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens zoeken we er ook nog een passende ondertitel bij.

Toegevoegd na 9 minuten:
Complexe apparatuur binnen het gehele ziekenhuis, dus alle onderzoeksapparaten zoals MRI's, Rontgentoestellen. Maar ook apparatuur uit bijvoorbeeld de keuken (complexe ovens).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Titel; via de keuken een potje kunnen breken!
Ondertitel. ook op dit potje past weer een dekseltje!

Toegevoegd na 6 minuten:
Na je toevoeging; alles wat verhuisbaar is moet mee!
Eindtitel, ook deze bedjes zijn weer gespreid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ver-huis in de keuken
ziek, of niet.
Hoe ver is dat van je ziekenhuis-bed?

Kijkt u even mee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem uw bed op en verhuis.
Verkassen met de hele santenkraam.

Toegevoegd na 17 minuten:
Het antwoord verwijst wat naar de religieuze hoek: ik zie de MRI's en andere complexe apparatuur een beetje als de moderne heiligen tot wie men zich wendt in geval van nood, vandaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verhuisoperatie XXX ziekenhuis
"op het scherpst van de snede"