Welk bureau of welke instantie moet ik bellen voor informatie en voorwaarden over een uitkering (aanvragen)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

UWV/Sociale Dienst, op veel plekken gekoppeld tot 'Het Werkplein', zie hier voor meer informatie: https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/direct_doen/aanragen_uitkering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede site , bedankt!

Andere antwoorden (1)

wat voor uitkering betreft het ? cwi od dwi meeste gevallen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor een werkzoekende, maar oudere leeftijd(54)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CWI heet nu UWV Werkbedrijf.
Gebaseerd op de 1-loketgedachte zijn er in Nederland "Werkpleinen" waar de gemeenten en het UWV vertegenwoordigd zijn.