ik ben naar ndereland trug gekomen en ik ik will hier wonen maar ik heb geen inkomen en nergens om te wonen wat moet ik nu doen

naar nederland trug

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer goed Nederlands. Dat helpt ook wel.
amigo
13 jaar geleden
nou nou kimkimenzenzenz dat is een beetje overdreven EN erg onaardig, zo slecht is het niet hoor, we zien hier wel erger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het idee dat ik die jongen ken. Morgen ga ik naar hem toe en zal het vragen, en als het zo is, dan horenjullie het. Geen gegevens uiteraard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha grappig ben benieuwd ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een retourticket kopen en gewoon lekker terug gaan.
Doei!
Snuffel
13 jaar geleden
Waarom zeg je dat Stephanie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen inkomen geen werk? Probeer het dan ergens anders zou ik zeggen.
Snuffel
13 jaar geleden
Ook zonder inkomen en werk? Je stemt vast op de PVV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen is gelijk bot...sneu hoor

Antwoorden (7)

Allereerst ga je werk zoeken. Als je een baan hebt kun je ook een kamer of appartement huren.

Zonder werk geen inkomen en dus ook geen woning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorgen dat je snel werk vind, en een onderdak..
ga langs gemeente instellingen die kunnen je vast wel helpen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult een postadres moeten hebben. Een postbus of bij een familielid. Inschrijven bij de Gemeente. Dan kun je daar eens langs gaan om te vragen naar mogelijkheden van werk, uitkering, wonen.

Ik neem aan dat je de afgelopen tijd elders hebt gewerkt en geld hebt verdiend? Of ben je een poosje uit de maatschappij geweest?
Het terugkomen zonder enige houvast in werk, inkomen huisvesting, toekomst, is wel een grote stap.

Je hebt blijkbaar wel een pc. Hopelijk staat die dan ergens in een woonruimte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je moet asiel vragen, maar dat kan alleen als je thuisland heel gevaarlijk is voor jouw om te wonen, of je moet trouwen met iemand met eu paspoort en genoeg inkomsten of een bedrijf moet je nodig hebben en dan mag je hier ook wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een zeer moeilijker situatie waarin u zich begeeft. Als eerste kunt u naar vrienden of familie om daar te verblijven. Dan zou ik naar TempoTeam of een ander uitzendbureau. Daar kunt u een baantje zoeken en dan met dat inkomen steeds gemakkelijker leven in Nederland. Een tip van de sluier; het is heel duur leven in Nederland. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou misschien bij een familielid mogen logeren. B.v. een paar weken, en dan in die tijd solliciteren via een uitzendbureau. Misschien wil dat familielid je ook voeden.

Als je echt niemand hebt, dan kun je proberen of je in een pension voor dak- en thuislozen een tijdelijke opvang kunt krijgen.
De eerste stap die je moet zetten, is het vinden van een postadres, dan wel verblijfsadres, inschrijven bij de gemeente, ziektekostenverzekering in orde maken.
Vervolgens heel snel werk zoeken. Een bankrekening aanvragen moet ook, uiteraard.

Pensions voor dak= en thuislozen fungeren soms ook als postadres.

Misschien kan je een paar weken in een Jeugdhotel, wat vroeger de Jeugdherberg was.

Via Kamernet.nl zou je een kamer kunnen zoeken.

Uitkeringen worden echt niet meer zomaar verstrekt.
Dus aan de slag, bollen pellen, champignons plukken, in de tuinbouw iets, daar is altijd wel wat te vinden.
Kijk de advertenites in kranten na.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen familie of vrienden hebt om tijdelijk bij te wonen kan je of onder een brug gaan zitten (= geen optie) of bij het Leger des Heils aankloppen, of bij een andere organisatie voor dak- en thuislozen. Je moet werk zoeken om in je levensonderhoud te voorzien en als dat niet meteen lukt in jouw eigen beroep kan je altijd rechtstreeks of via een uitzendbureau schoonmaakwerk gaan doen of achter de kassa bij een supermarkt.