Dat kan je zo niet zeggen.
Dat is geheel afhankelijk van het soort en kwaliteit restaurant. Het aantal mensen onder je in de keuken en je ervaring.

Maar je zou voor de basis in de cao kunnen kijken. maar nogmaals die zal niet op jouw specifieke situatie gericht zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad een moeilijk te beantwoorden vraag. Om een idee te krijgen in welke richting je moet denken zou je het salariskompas van Intermediair kunnen gebruiken. Die houdt rekening met het aantal jaren ervaring dat je hebt, je opleidingsniveau e.d. Je zult nooit precies uitkomen op het bedrag dat je zelf verdient, maar het geeft een indicatie of je meer of minder verdient dan het gemiddelde van de groep die dezelfde functie hebben.