Waar vind ik informatie over de huidige ontwikkelingen op de arbeidsmarkt in de supermarktbranche?

Ik studeer voor ondernemer/bedrijfsleider in de supermarktbranche.
Voor een opdracht moet ik een plan van aanpak opstellen voor de werving van nieuwe medewerkers.

Hiervoor ben ik op zoek naar informatie over de ontwikkelingen op deze arbeidsmarkt.

Kan iemand mij vertellen waar ik dit soort informatie zou kunnen vinden?

Toegevoegd na 20 uur:
Het gaat dan vooral over personeelsvoorziening.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou beginnen te googelen op sites met nieuwsbrieven over de supermarktbranche. Op distrifood.nl staan al veel gegevens, nieuwberichten, cijfers enz. Misschien een aardig begin. Het bevat vooral informatie voor insiders, die de branche kennen en begrijpen, maar je moet een keer beginnen nietwaar?