Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is van belang te vermelden bij een uitnodiging aan bekende mensen voor een evenement?

Eind november organiseer ik een evenement om meer naamsbekendheid te krijgen voor de aandoening fibromyalgie (ook wel spierreuma genoemd). Daarvoor wil ik bekende mensen (van zowel lokale bekendheid als landelijke bekendheid) uitnodigen. Ik zal hiervoor een brief opsturen en een bijlage. In de bijlage staat alle nodige informatie. Meest logische informatie als naam van het evenement, waar het plaats vind, hoe laat lijkt me logisch. Wat is echter nog meer handig te vermelden in deze bijlage?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
648

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je die beroemde mensen echt wil laten komen zou het misschien handig zijn om ook te vermelden wat het belang zou zijn als zij komen. In dit geval is dat dan zodat er meer bekendheid komt.

Toegevoegd na 33 seconden:
Of heb ik de vraag verkeerd begrepen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het programma,
Stel dat jij een activiteit zoals wandelen organiseert. Is het toch fijn voor die mensen dat ze wat sportievere/makkelijker kleding aan hebben dan voor een gala voorstelling.
Als je een site hebt, een link daar naar toe
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Een routebeschrijving vind ik altijd handig. Ook duidelijk de naam en het telefoonnummer van de organisatie, zodat er over eventuele vragen contact opgenomen kan worden. In jouw geval is een e-mailcontact misschien praktischer, omdat je vast niet over een 0900nummer beschikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ter aanvulling op de gegeven antwoorden; een Dress Code. Black Tie! Casual?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding