Ik heb een huurlast van 1200 euro netto in de maand incl. gwe. aan welke lasten moet ik nog meer denken als alleenstaande net gescheiden oudermet kids

aan welke woonlasten moet ik denken als alleenstaande ouder met 4 kinderen en een netto huur van 1200 euro?

Weet jij het antwoord?

/2500

Riool, en vuil ophaalkosten misschien?

Bronnen:
huurder

Denk ook aan gemeente belastingen, evt. waterschapsbel., inboedel verzekering, servicekosten.

Verzekeringen, gemeentelijke belastingen, waterschapsbelasting, schoolkosten en uiteraard de normale huishoudelijke kosten zoals voeding, kleding, contributie sportclubs kan verder even niets bedenken maar hiermee kom je al een heel eind.

Dezelfde onkosten die je ook al had als volledig gezin. Naast de hier al genoemde onkosten ook je zorgverzekering, je WA-verzekering Maar nu heb je als inkomsten waarschijnlijk ook alimentatie? En mogelijk kom je in aanmerking voor huursubsidie?

Behalve wat hierboven genoemd wordt : je verzekeringen : inboedel, wettelijke aansprakelijkheid, evt je overlijdensverzekering, rechtsbijstand....hangt natuurlijk een beetje af, hoe 'braaf' je kids zijn, maar toch wel erg aan te bevelen.

Gas, water, licht. Gemeentebelasting, waterschap,riool/huisvuil. Telefoon, televisie, internet. Inboedelverzekering (brand, glas, diefstal) Wettelijke Aansprakelijkheids verzekering (mochten jij, je kids of hond schade veroorzaken. Zorgverzekering +tandarts. Autokosten als je die voor je werk moet hebben. Evtl. afbetalingen (postorders) als je die hebt. Sport kosten, als je kids op een sportvereniging ofzo zitten. Kosten voor kleding, schoenen etc. Huishoudkosten (voeding, schoonmaakm.toiletartikelen, etc. zeg maar supermarktkosten) Abonnementen als je die hebt (krant, Donald Duck ed) Toegevoegd na 2 minuten: Oh ja, vrijwillige ouderbijdrage op school is niet zo vrijwillig als de naam doet vermoeden. Je wilt toch ook dat je kids mee kunnen doen op schoolreis ed uitjes?

waterschapsbelasting ozb(bebruikers deel) afalstoffen inboedel verzekering

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100