kun je onder bepaalde omstandigheden een ontheffing krijgen voor het VCA diploma

heb gesolliciteerd voor werk waar ik veel ervaring in heb maar heb dat papiertje toevallig niet...

Toegevoegd na 3 uur:
Word een beetje ziek van alle onkosten die ik moet maken om aan het werk te blijven.
Medische keuring-Rijbewijzen verlengen-bestuurderskaart-
heftruckcertificaat en nu weer VCA!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Als dat papiertje wordt gevraagd dan moet je het hebben
ronron1212
13 jaar geleden
ben bang dat het niet gaat zonder. (ivb verzekering van een bedrijf. die kan het eisen) maarjha echt goedkoop is het ook weer niet maar het examen is teminste niet moeilijk.
suc6 met leeren:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult dat certificaat moeten halen. Zo'n cursus duurt 1 of 2 dagen en is niet zo heel duur. (als je daardoor een baan krijgt)
Vaak betalen bedrijven de kosten terug als je langer dan een jaar in dienst blijft.