ik ga op vakantie naar amerika over 6 maanden en daar ga ik heel veel geld uitgeven hoe verdie ik nu alvast wat ( ik ben 12 )

ik ga daar ijshockey spullen kopen en dat is best duur maar alsnog goedkoper dan in nederlan en ik wil daar ook wat kleding kopen enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij heeft vast kerstvakantie :-)

Antwoorden (6)

Cool zeg, naar Amerika (ik ben net twee weken terug). Ik denk dat de snelste manier is een flinke krantenwijk te nemen. Volgens mij moet je daar wel dertien voor zijn maar soms zijn ze niet zo streng. Je verdient dan al gauw tegen de 100 euro per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige manier om nu wat te verdienen op jouw leeftijd, is heitje voor een karweitje: vraag aan de buren of ze klusjes voor je hebben tegen een kleine betaling. Sneeuwruimen misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga bij boeren langs, die willen altijd wel hulp.
En je kunt in de vakanties lekker lang werken bij ze.
Verdient goed.

Trouwens, Amerika is wat kleding betreft heel goedkoop.
Eigenlijk belachelijk goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als 12 jarige mag je officieel niet werken. Dus moet je het doen met klusjes. Probeer het bij familie/vrienden, die zijn sneller geneigd iets te bedenken.
Daarnaast zou ik eens met mn ouders overleggen: hoeveel betalen zij?. Als je het 'nodig' hebt, kom je er vast wel uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is er een mogelijkheid om te besparen op je vliegtuigticket?
Tenslotte kun je al aardig overweg met zoeken op internet en ik weet uit ervaring dat je soms heel goedkoop kunt vliegen als je het geluk hebt om een goedkoop ticket te vinden.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verkoop wat oude spullen op marktplaats, zoek een bijbaantje. ga auto's wassen.
vraag aan je moeder of ze nog oude spullen heeft en als jij die verkoopt of je een bepaalt percentage mag.
zo kom ik aan m'n geld:)

Toegevoegd na 1 minuut:
bepaald*