beste heer / mevrouw kan ik ook een totaal per label krijgen, bijvoorbeeld totaal boodschappen albert heijn per jaar / maand etc

totaal van label

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan.
Aan de linkerzijde in de labels tab zie je een "cloud" (allemaal labels in verschillende lettergrootte). Klik er een aan, en selecteer rechts van de staafgrafiek de gewenste periode.
Links boven kun je vervolgens ook andere labels kiezen, wanneer je die niet in de cloud tegenkomt.