Wie weet de goedkoopste online-drukker om grote hoeveelheden kerstkaarten te laten maken?

Ik moet voor mijn werk bij het kerstpresentje voor onze medewerkers een goedkope kerstkaart laten maken. Met zelf te kiezen foto, logo en op de achterkant een A6 tekst/boodschap voor de medewerkers. Vanwege bezuinigingen hebben we niet veel geld, dus zo goedkoop mogelijk wie heeft een gouden tip? Oplage ca. 1000 stuks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo goedkoop mogelijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, we hebben erg weinig geld.

Antwoorden (2)

Hier kan je voor 2-300 klaar zijn (even bellen voor oplages > 500, welke 200 euro kost, 250 kaarten voor 150; Logisch zou zijn 500 kaarten voor < 300 euro)

http://www.logiprint.nl/nl/Kaarten_drukken.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens: Hema leveert kerstkaarten naar wens voor 25 cent per stuk: 250 euro: http://wenskaarten.hema.nl/fotowenskaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vista print heeft altijd wel aanbiedingen.