Hoe kun je herinneringen instellen voor maandelijkse betalingen?

Het zou handig zijn als je ergens een uiterste betaaldatum kunt instellen voor alle rekeningen die binnen komen met een e-mail alert een dag, een x aantal dagen of een week van tevoren. Dan zou het bovendien helemaal handig zijn als je alle bijzonderheden over een specifieke betaling kunt inboeken zoals naam bedrijf, adresgegevens, rekeningnummer en het betalingskenmerk met daarnaast de mogelijkheid om terugkerende rekeningen per week, maand, kwartaal, jaar kunt instellen met ook weer een alert naar e-mail adres en/of mobiele nummer. Ik ken heel veel mensen in mijn omgeving die juist daarmee heel veel moeite hebben. Of de rekeningen raken zoek of men vergeet de uiterste betaaldatum waardoor er herinneringen komen.

Wat ook handig zou zijn, en ik weet niet in hoeverre dat al mogelijk is, om het totaalinkomen per maand in te voeren met daarnaast invoer voor alle binnenkomende rekeningen tevens gekoppeld aan het bovenstaande met terugkerende rekeningen welke dan automatisch ingevoerd worden. Zo weet je precies wat je per maand overhoud voor boodschappen en leuke dingen en mis je nooit meer een betaling.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Daar heb je een agenda voor.

Google agenda bijvoorbeeld. Dan kun je herinneringen per e-mail en sms ontvangen.

Waarom zou Yunoo het zelf gaan maken als andere producten het al goed hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord, maar ik zie toch liever dat je het in Yunoo zou kunnen ingeven. Niet alleen omdat dan alle financiele informatie op 1 centrale plaats opgeslagen zou zitten, maar -belangrijker- dit is informatie die :
- gebruikt kan (en moet) worden voor de financiele planning en rapportage naar de toekomst toe
- het (financiele) gevolg is van de contracten die je nu al in Yunoo kan registreren.
Google agenda is inderdaad een goeie optie.

Ik weet niet of het om zakelijke of privé-betalingen gaat?\

Ik heb voor zakelijk een softewarepakket en die geeft aan wanneer een factuur betaald moet worden en zet dit ook alvast klaar als opdracht voor internetbankieren.

Privé boek ik alle facturen bij binnenkomst in in Internetbankieren en zet er dan een andere datum van verwerking bij die net iets voor de vervaldatum ligt.

Voor die alerts of herinneringen gebruik ik mijn mobieltje.
De meeste mobieltjes hebben tegenwoordig wel een agenda of een takenlijst. En dan krijg ik een herinnering op mijn telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yunoo is op dit moment bezig met een systeem voor begroten waarbij er ook rekening gehouden gaat worden met terugkerende betalingen. Dit zal een gedeelte van je vraag oplossen.