Ik heb de bankgegevens erin gezet,maar mis o.a. de inkomsten vd belasting, mijn loon en ontvangen alimentatie. wat doe ik verkeerd?

Missen van bankgegevens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Beste maartje77,
Weet je zeker dat je een periode hebt geimporteerd waarin deze transacties voorkomen? Als je dat zeker weet, dan wil ik je vragen om je vraag door te spelen naar support@yunoo.nl. Vermeld hier ook even bij, bij welke bank je zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan het zijn dat je meerdere rekeningen hebt voor de verschillende kosten. let er dan op bij het downloaden dat alle rekeningen worden gedownload