Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vriend en mezelf zijn een website aan het maken die zich richt op studenten.

Hiervoor zijn wij op zoek naar bedrijven/instellingen die ons eventueel kunnen sponseren. Enig idee welke soort bedrijven hiervoor in aanmerking komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
873
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedenk eerst waarom ze je zouden willen sponsoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat veel instellingen zich richten op studenten. kijk naar een cinema of een fitness.
En de website is enkel en alleen bedoelt voor de studenten.
ronron1212
13 jaar geleden
wat heb je dan te bieden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je zult wel in dezelfde doelgroep moeten gaan zoeken, althans bedrijven die ook echt op studenten gericht zijn. Kroegen e.d.
(Lees meer...)
jc54
13 jaar geleden
Studenten uitzend organisaties Studenten reizen organisaties bol.com Bruna i.v.m. de studie boeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brouwers, kroegen en bordelen; iets anders wil me zo een, twee, drie niet te binnen schieten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me sterk af wat de haalbaarheid zal zijn.. Een site die zich enkel alleen richt op studenten, bestaat namelijk al; www.Studenten.net. Het zal zeer lastig zijn om daarmee te gaan concurreren.

Daarnaast is het voor een bedrijf het belangrijkste; hoeveel bezoekers gaat het trekken, zin er al feiten gemeten hoeveel bezoekers het trekt. Is het goed vindbaar voor die doelgroep? Als je op pagina 1 staat van Google, word het interressant ook voor een bedrijf. Daarnaast zal het kostenplaatje belangrijk zijn.

Het opstellen van een sponsorprofiel is belangrijk, daarom vraag je hier ook wie ervoor in aanmerking komen. Echter betwijfel ik of er is nagedacht over deze vraag bij jezelf. Hebben jullie eraan gedacht wat jullie site voor meerwaarde is voor een bedrijf?

Ik heb zelf een bedrijf; maar als ik deze vraag tegenkom en het onderbuik gevoel heb dat je eigenlijk willekeurig schiet op sponsors en denkt te gaan concurreren met de grootste studentensite, is dat voor mij al een dikke nee, omdat het meer lijkt op een studentenprojectje dan een serieuze aangelegenheid. Dus ik zou als ik jullie was je eerst sterker gaan profileren op wat de site moet gaan inhouden, waarom jullie willen concurreren met de grootste studentensite van Nederland en of je die sponsors wel echt zo hard nodig bent..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding