Hoe verdien je geld als minderjarige ?

Hallo allemaal ik ben 11 jaar oud en zou graag wat geld willen verdienen. Alleen je mag pas werken als je 13 bent. Ik wil geen heitje voor karweitje doen daar verdien je niet echt mee en je doet er een uurtje of een dagje over. Ik verveel me namelijk kapot. Heeft iemand misschien oplossingen? Vrijwillegers werk doe ik al maarja het zou misschien leuker zijn als ik er ook een beetje geld mee zou verdienen !

Bedankt dat jullie met me mee willen denken !

xx Me

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (7)

Ben je een beetje creatief?
Dan zou je producten kunnen maken en op E-bay kunnen verkopen. Denk aan sieraden, bijvoorbeeld.
Als je iets leuks maakt kan je hier wel wat mee verdienen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kan je eens op jongere kinderen in de buurt passen.
of honden uitlaten op vaste tijden voor mensen die in je buurt wonen.
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
ik paste altijd op kinderen op die leeftijd.
rebecca
13 jaar geleden
ja ik vind het nu ik zelf kinderen heb ook geen prettig idee. maar zo nu en dan overdag een uurtje als die mensen even boodschappen doen ofzo, dan kan je wel zien hoe het gaat. maar bij mij was het ook familie, mijn zussen hadden al kinderen toen ik 11 was, en dan gaat dat heel makkelijk zo. ik zat er bijna elk weekend.
Klusjes doen, oppassen en als je op deze site slimme antwoorden kunt geven ben je wellicht ook geinteresseerd om bijles te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Choco, 't is herfst.
In dit jaargetijde liggen al de tuinen, stoepen en paden vol met bladeren. De openbare weg wordt nog wel door de Gemeente schoon gehouden. Hier ligt jouw missie! Handel.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou aan iemand in de familie die ouder is vragen of hun een krantenwijk of folder wijk op naam willen nemen en dat jij die rondbrengt..dat verdient best leuk hoor...
overigens je bent 11 jaar en je verveelt je kapot!!! dat is eigenlijk best jong, om dat al te hebben, er valt zoveel te doen als je 11 bent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet al het geld wat je hebt op een spaarrekening, hier verdien je immers rente mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer her en der bij familie en vrienden spullen los te krijgen die ze niet meer gebruiken en ga ermee op vlooienmarkten staan. Dan heb je iig wat te doen en je hebt best kans om wat geld ervoor te vangen.