Er is een intocht van Sinterklaas die voor mijn bedrijf langs gaat, waar dien ik rekening mee te houden?

Op zaterdag 20 november zal in Groningen de lokale intocht van Sinterklaas zijn waarbij de Sint aanmeerd in dezelfde straat waar mijn bedrijf gevestigd is. Ik zit hier nog maar sinds april dus heb dit nog niet eerder meegemaakt, evenals collega's niet die op zaterdag geopend waren. Waar moet ik rekening mee houden? De bereikbaarheid zal tijdelijk verminderd zijn. Hoe zou je dit het beste kunnen communiceren naar je klanten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

zo'n intocht is meestal na een uurtje of 2, 3 wel voorbij. Dus wat bereikbaarheid is dat wel te overzien. Laat je afspraken weten dat parkeren echt niet gaat lukken. Maar veel belangrijker: Dit is DE kans om nieuwe klanten te winnen. Regel een student die voor de deur flyers uitdeelt! Welke tak van sport zit je? Kan je iets aanbieden waardoor jij herinnert wordt? Toegevoegd na 25 minuten: Stoelmassage EN.. Groot bord bij je stoel Zorg dat die pieten je aandacht krijgen! Krijg een piet in de stoel!!

Als de sint van zijn paard valt moet je hem even oplappen met een massage.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100