wat kan ik verwachten van mijn locatie manager?

Ik werk in de tussenschoolse opvang.Door omstandigheden moest ik naar een andere locatie waar ook een ex van mij werkt als conciërge.
Eerst zou dat geen problemen opleveren.volgens mijn locatie manager zou ik hem bijna niet tegenkomen.
Later heb ik contact gehad met iemand die de leiding heeft op die locatie en zij vertelde mij dat ik juist met hem moest samenwerken.
Er moest vanalles nagevraagd worden.
Mijn ex vond het goed maar er moest ook nog met de directeur gesproken worden.
Ik heb daar op die school niet zo een hele goede naam meer omdat mijn ex zoveel gelogen heeft en ik een aantal keren contact had met de school.
uiteindelijk kreeg ik een email met een nieuwe locatie en ik heb toen vermeld dat ik het er niet mee eens was.
zonder enige vorm van overleg en uitleg of ik nu wel of niet naar die locatie kon.
toevallig werk ik de dag erna ziek en kon ik de tso niet doen vanwege oorontsteking waarvoor ik ook naar de kno arts moet.Ik loop daar al een tijdje mee.
Mijn locatie manager ging er vanuit dat ik mij ziek had gemeld vanweg die locatie waar zij ij zonder overleg naar toe wilde sturen.ik heb haar teruggebeld maar ze was in vergadering.uiteindelijk heb ik haar gemaild en haar uitgelegt hoe het zit met dat ziek zijn en haar vertelt wat het met mij doet en goed beargumenteerd dat ze misschien had kunnen vragen wat ik zelf wilde en of mijn twijfel gegrond was.Ik heb daar tot nu toe geen reactie meer op gehad van haar.
Wat kan ik nu doen en wat kan ik verwachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat het handig is alsnog een e-mail én telefoontje te plegen. Eventueel met een terugbel notitie. Daarnaast zou ik even contact opnemen met een vakbond of ARBO van de opvang (= immers ook een bedrijf), wellicht kunnen ze jouw verder inlichten.

En wat je kan verwachten kan ik je niet vertellen. Wat verwacht je er zelf van? En kan de locatiemanager dit waarmaken? Op deze basis kun je je afvragen of je verwachting reeël is..