Albert heijn coupons

Hoe komen sommige mensen aan Albert Heijn coupons? Ze krijgen deze over de post. Kan ik mij ook hiervoor aanmelden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

"U kunt ook coupons ontvangen als u zich inschrijft op www.ah.nl/mijnvoordeel of binnen Mijn ah. U wordt op basis van diverse criteria geselecteerd voor een mailing met kortingscoupons."

Voor meer informatie, kijk even in de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, maar ik heb mij daar eens voor aangemeld. Bij de eerste keer kon ik de coupons gewoon openen en uitprinten, maar nu staat er steeds dat de coupons niet beschikbaar zijn en dat is al heel lang zo. Zou ik ze ook over de post kunnen krijgen vraag ik mij dan af?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je misschien een plaatje ervan? Kun je er evt. een screenie van makne (Print Scrn), is wat makkelijker. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat niet gaat kun je misschien even vertellen wat er precies in de mail staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan inderdaad geen afbeelding in een bericht sturen.. maar op de site staat.
Mijn voordeel:
Uw persoonlijk voordeel
wijzigen of afmelden
Er staan geen coupons voor u klaar. Probeer het op een later moment nog een keer. Echt heel vreemd, want dit staat er telkens wanneer ik kijk. Ik hoop dat je met een oplossing kan komen! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de afbeelding toegevoegd bij mijn vraag :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Hebben andere mensen dit probleem ook?
2. Ik neem aan dat je op het goede moment kijkt hè!
3. Als echt niets lukt, contacteer de AH even!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmm ik ken verder geen mensen die 'mijn voordeel' hebben. Hoe bedoel je, op het goede moment? De coupons zouden toch altijd beschikbaar moeten zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht; misschien zijn ze maar op een bepaalde tijd beschikbaar?
Als je op een forum zit kun je misschien navragen of iemand dat heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ze wel ooit gekregen? Er worden nl coupons geselecteerd (waarschijnlijk a.d. hand van je koopgedrag via je bonuskaart), je krijgt ze niet altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ps. je kunt ook een mailtje aan de klantenservice sturen,
je krijgt altijd antwoord bij AH
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.actiecode.nl/winkels/winkel/albert-heijn#acties
^ Daar vind je er ook nog een paar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb het probleem ondertussen zelf op kunnen lossen. Ik heb mij eerst afgemeld bij 'mijn voordeel' en mij vervolgens weer aangemeld. Nu waren de coupons dus wel weer beschikbaar. Als het de volgende keer weer zo is, zal ik het dus weer op dezelfde manier moeten doen. Als je de coupons wilt krijgen moet je je eerst aanmelden op ah.nl en dan vervolgens je aanmelden op 'mijn voordeel' door je bonuskaartnummer in te vullen, want als je geen bonuskaart hebt, kun je de coupons ook niet inleveren. Deze zijn namelijk alleen geldig met een bonuskaart. Het enigste wat ik mij nu nog af blijf vragen is: "Hoe komt het dat sommige mensen de kortingscoupons over de post ontvangen?" Dit zou namelijk veel makkelijker zijn. Weet iemand hier een antwoord op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry saaab, ik heb gezocht maar ik kan niets vinden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nu maar hopen dat je er iets aan hebt......
Moet je even op de AH-site kijken, daar kun je je aanmelden voor voordeelcoupons. Je krijgt ze dan gewoon op je pc. Overigens kun je je daar ook aanmelden voor de nieuwste bonus, die heb je dan al zondag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook voor jou een plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij ook een hoor!