Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg de bestanden van abnamro niet geselcteerd. systeem geeft steeds een foutmelding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
433

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Klik op betalen. Klik op overzichten. Klik op mutaties downloaden. Vul in ''vraag over welke mutaties wilt u downloaden'' ...Typ de data in... Zo hoef je toch verder niets te selecteren??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkte het alleen toen ik ipv een .xls een andere bestandtype koos. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had vanmiddag last van een storing bij ABN AMRO. Wellicht jij ook. Beschrijving van rentmeester lijkt me verder helder. Kies m940 bestand, die is altijd goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste gast29795,

Is het inmiddels gelukt? We hopen natuurlijk van wel, en zien op dit moment geen problemen met de ABN Amro. Als het nog niet gelukt is, wil je dan een mail met uitleg sturen aan support@yunoo.nl?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding