Hoe kan je als stichting opleidingen financieren die je aanbied voor vrijwilligers etc.

Zijn daar subsidies voor of moet je dan sponsors hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

De meeste stichtingen die dit doe krijgen subsidie. Over het algemeen zijn dit welzijnsstichtingen die hierdoor hun werk beter kunnen organiseren. Zonder vrijwilligers zou dat ander onbetaalbaar worden.
ronron1212
13 jaar geleden
Je zou eens contact op kunnen nemen met het NIBUD. Ik weet dat zij ook bezig zijn met een (gratis) opleiding voor vrijwilligers die in de budgetbegeleiding zitten. Wellicht kunnen zij je verder helpen. #nibud
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn diverse fondsen, je zou kunnen kijken op fondsen.startpagina.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan op welk gebied de activiteiten van de stichting liggen.