Mijn vriendin heeft mijn splinternieuwe telefoon in de was gedaan. Drijfnat, helemaal stuk. Wat nu?

Ik heb mijn Samsung Galaxy S net een maand. En nu staan de vochtdruppels achter mijn scherm. Toestel gaat niet meer aan. Ik heb hem in een bak met rijst gelegd, maar als dat niet helpt, wat dan?

Ik heb geen verzekering bij mijn telefoon afgesloten. Maar de telefoon is nu stuk buiten mijn schuld om. Kan mijn vriendin aanspraak maken op haar verzekering?

Weet jij het antwoord?

/2500

Betterij er uit halen, dat zowieso. En op een warm droog plekje leggen. In principe moet je vriendin haar aansprakelijkheidsverzekering hiervoor kunnen benaderen. Echter, als jullie geregistreerde partners zijn loop je het risico dat de verzekering dat niet accepteert.

Was het toestel al leeg voor hij in de was ging? Als dat zo was zou het nog goed kunnen komen, anders is er een grote kans dat er iets is doorgebrand. Eigenlijk moet je nooit proberen het toestel aan te zetten voor hij helemaal 100% droog is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100