Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn auto laten verzekeren bij 2 verschillende maatschappijen. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

Ik heb per ongeluk mijn auto laten verzekeren bij 2 verschillende maatschappijen. Heb ik premie terug gevraagd maar helaas geen een van beide wil premie terug betalen . Hoe kan ik toch deze terug krijgen aangezien dat voor een hele jaar doorbetaald heb ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
ronron1212
3 jaar geleden
Hoe heb je dat dan gedaan twee maatschappijen gebeld en een verzekering afgesloten?
gvrox
3 jaar geleden
Op basis waarvan zou een verzekeringsmaatschappij dat terug moeten betalen ? Er is niet door hen een fout gemaakt.
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Een van de twee zo snel mogelijk opzeggen. Je krijgt je geld niet terug - beide maatschappijen hebben je te goeder trouw, op jouw verzoek, verzekerd, als je schade had gehad had je ook bij beide je schade kunnen verhalen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je al aangetoond dat je bij twee maatschappijen verzekerd bent? De meest recente verzekering moet namelijk geld terugbetalen. De oudere verzekering is dit niet verplicht.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding