Hoe kan het dat CZ mijn belmoment niet heeft genoteerd terwijl zij wel alle gesprekken opnemen?

Vorig jaar december heb ik gebeld naar CZ of zij mijn psychiater vergoeden voor onderzoek ADHD. De mevrouw die ik aan de laan had zei al heel snel ja. Daar ging ik dus vanuit en heb toen het onderzoek gedaan.
Vandaag zat het me niet helemaal lekker dat zei zo snel ja zei en heb opnieuw naar CZ gebeld met de vraag of het dus klopte.
Deze mevrouw kon dus nergens in haar systeem vinden dat ik gebeld had! :0 hoe dan?
Daarbij komt dat het waarschijnlijk helemaal niet vergoed gaat worden.
Het is volgens mij zo, dat als er eenmaal gezegd is dat het vergoed zal worden, dit ook daadwerkelijk vergoed moet worden. Maar ze kan dus heel dat gesprek niet weer vinden. Kan dit kloppen? Ik vraag me dit ook af omdat alle gesprekken opgenomen worden voor trainingsdoeleinden.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gesprek kan opgenomen worden ze nemen echt niet alles op
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar ze moeten wel alles registreren zeggen ze! Hoe zit dat dan?

Het beste antwoord

Beste AsusM,

Ik kan mij voorstellen dat je teleurgesteld bent dat onze medewerkster jullie gesprek niet heeft vastgelegd. Vooral nu je erachter komt dat haar informatie niet juist is geweest.

Een gesprek kan worden opgenomen voor opleidingsdoeleinden. Dit gebeurt niet bij elk gesprek. De gesprekken die wij wel opnemen, mogen wij maximaal 6 maanden bewaren.

Je schrijft dat jouw gesprek vorig jaar december heeft plaatsgevonden. Is dat december 2016 geweest? Dan kunnen wij onderzoeken of wij het gesprek hebben opgenomen.

Ik adviseer je dan via ons vragenformulier op www.cz.nl/klantenservice/stuur-uw-vraag jouw gegevens door te geven en ons te vragen te onderzoeken of wij jouw gesprek hebben opgenomen. Dit koppelen wij dan graag telefonisch aan je terug.

Groet,

Karlijn
medewerker Webcare
CZ
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt, ik heb contact opgenomen en het is uitgepraat.