Rekening van huisartsenpost van vorige verzekering, hoe declareer ik dit?

Ik heb een rekening in december gekregen toen ik nog bij Univé zat, deze rekening is van de huisartsenpost en zou vallen onder het basispakket zonder eigen risico. Nu ben ik overgestapt naar een andere zorgverzekering per 1 jan. Maar deze rekening komt net in mijn bus en blijkt niet betaald te zijn door Univé. Bij welke verzekering moet ik nu aankloppen voor mijn geld?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Bij Unive

Antwoorden (1)

Bij de verzekeraar waarbij je was verzekerd tijdens de gebeurtenis.
Alleen een behandeling die over de jaargrens heenloopt en je verandert van zorgverzekeraar dan wordt die nog steeds door de eerste verzekeraar betaald.