Ben je verzekerd voor aansprakelijkheid / rechtsbijstand als je bij je ouders woont?

Mijn ouders hebben een rechtsbijstand verzekering. Ik ben nu 22 jaar en ik zit te denken om alle verzekeringen voor mij zelf af te sluiten.

Zo wil ik een rechtsbijstand verzekering afsluiten en een aansprakelijkheids, nodig of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zolang je thuis woont of nog studeert en wel buitenshuis woont val je gewoon onder de verzekering van je ouders. Zijn moeten het dan wel opgegeven hebben bij het aangaan van de verzekering.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is niet altijd waar, onze verzekeringen dekken de kinderen ook, maar tot 27 jaar. Altijd even nakijken in je polissen, of even bellen naar de verzekeringsmaatschappij.