iza polisnummer?

wie weet waar je op het kaartje de polisnummer van de iza kan vinden? op het pasje zelf staat klantnummer en BSN

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (1)

Het polisnummer staat op de zorgpas. Dat is niet het burger service nummer (BSN), maar wel het nummer dat jij als verzekerde in hun systeem hebt. Meestal heet dat het verzekerdenummer, soms het relatienummer. Maar dat is dus hetzelfde als het polisnummer.