Nee, dat gaat je niet lukken.

Ik heb dezelfde discussie vorig jaar al met Zilveren Kruis gevoerd, omdat ik het eigenlijk belachelijk vind dat nieuwe klanten leuke kortingen krijgen, zonder ooit te hebben bijgedragen aan het kapitaal van de zorgverzekering, terwijl ik na 8 jaar trouw betalen geen enkele extra aanbieding kreeg.

Ik heb ze verteld dat als ze het dit jaar weer zo doen, ze mij als klant kwijt zijn. Daar leken ze niet echt van onder de indruk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8 jaar ? wat dacht je van 37 jaar! ik ben per 01/01 weg, boeven zijn het, ´t is niet netjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, jij wint. Maar met het boeven-deel heb je gelijk. Graag zieltjes willen winnen, maar moeite doen voor bestaande klanten... of makkelijk uitbetalen bij problemen???
't Is dat de verzekering verplicht is, anders liet ik het achterwege
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat raad ik je heel erg af, ik raad je zelfs aan om heel goed te kijken of je niet aanvullende verzekeringen moet nemen! heel belangrijk... denk aan een lager eigen risico.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
UIteraard raad je me dat af, 't is verplicht :)
Ik ga inderdaad het volgende jaar een verzekering nemen met 850 eigen risico.
Dat scheelt me ongeveer 40 euro per jaar op mijn huidige verzekering.
Nee lukt je niet, interesseert ze ook niet. Ook kranten, tijdschriften werken zo. Maar ook Ziggo. Meerdere malen directies aangeschreven maar nee hoor, geen korting of kadi.