Als je bij je nieuw zorgverzekering op de 1e van de maand betaald, komt dit dan op 1 jan of 1 feb? zie beschrijving.

Want een paar dagen geleden is van mijn oude zorgverzekering ook nog een maand bedrag betaald waar bij staat : INCL PREMIE 01-01-2012 - 31-01-2012. zou ik deze dan terug moeten halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

uit de tekst blijkt dat de oude maatschappij de premie voor januari 2012 al door de oude maatschappij is geincasseerd. blijkbaar heb je pas recent de polis opgezegd. zodra de opzegging is verwerkt krijg je dit geld weer terug. begin januari zal de nieuwe maatschappij de aanmelding hebben verwerkt en brengen zij de premie voor januari bij je in rekening.