Waar moet ik op letten bij afsluiten verzekering ?

moet een nieuwe aansprakelijkheidsverzekering en inboedelverzekering afsluiten maar er zijn zoveel maatschappijen dat ik door het kaf het koren niet meer zie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de dekking en de prijs ! Ga naar de verzekeringsvergelijker en kies voor de beste voorwaarden tegen de goedkoopste aanbod,ook opzegtermijn was vroeger bij inboedel per 5 jaar en evt.tussentijdse aanpassing moet kunnen tegen minimale xtra kosten..
Vaak kan je ook bij je autoverzekeraar terecht en'n all in one price bedingen,maar niet zomaar de 1e de beste nemen want of je betaalt teveel of ze dekken niet alles !
Kijk op @ voor goede of slechte reviews v/d verzekeraar die je wilt nemen !
Info bij kennissen,familie en vrienden kan ook zinvol zijn !

Succes ;

Groet Simon

Toegevoegd na 2 uur:
De consumentenbond is niet onafhankelijk en hun site dus ook niet

Toegevoegd na 5 uur:
Ik bedoel als je al ergens 'n andere verzekering hebt lopen zoals bijvoorbeeld'n auto (wa) verzekering kan je soms goedkoper uit zijn daar alle verzekeringen onderbrengen..

Toegevoegd na 5 uur:
dat de consumenten bond niet onafhankelijk is daar schrok ook ik van maar had al twijfelachtige ervaringen met ze !
Maar dat is recentelijk uitgebreid aan bod gekomen bij kassa of radar
Ik vind dat laakbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de geldgids van de consumentenbond en op haar site kun je vergelijkende onderzoeken vinden.
Ook je persoonlijke situatie speelt mee, dus met de gegevens in de vraag is geen goed antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste dubliners,
Ik heb een assurantiekantoor ingeschakeld, die voor mij hele goede en betaalbare verzekeringen heeft uit gezocht, zowel aansprakelijkheids-, inboedel- als zorgverzekering. Dit doen zij in overleg met jou: je kunt aangeven welke aspecten je belangrijk vindt. En als je hier geen flauw benul van hebt geven zij je advies.
De assurantiekosten wegen op tegen het gemak en de irritaties die het mij bespaarde! Zit nu gebakken :)