Hoe is zijn de verzekeringen geregeld voor nederlandse sodaten?

ik kan mijn voorstellen dat een reguliere verzekeraar er niet aan vanwege de risicos
bij overlijden of blijvende invaliditeit en post traumatiese stress ed dan zal het toch moeilijk zijn bv om een huis te kopen of een levens verzekering af te sluiten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Via de Burghthuys Adviesgroep kan defensiepersoneel zich extra verzekeren. Dit wordt het Defensie Aanvullingsplan genoemd.

Militairen met een Defensie Aanvullingsplan zijn verzekerd tegen de risico's die zij op uitzending lopen, inclusief de ‘echte' militaire risico's. De bijzondere situatie van het
militaire beroep vraagt immers ook om een bijzondere verzekering.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ministerie van defensie heeft deze taak opzich genomen. En beschikt over een groot militair ziekenhuis waar al de bovengenoemde problemen kunnen worden opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor de reguliere verzekeringen kan je goed bij Unive terecht, deze heeft contacten met defensie