hoe kan ik een burgerservice nr krijgen?er staat niets in mijn psv

Toegevoegd na 1 minuut:
in paspoort

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
ronron1212
6 jaar geleden
staat wel in je paspoort
criseyde
6 jaar geleden
staat ook op je loonstrookje als je die hebt.

Antwoorden (2)

Iedereen krijgt automatisch een burgerservicenummer op het moment dat men ingeschreven wordt in de gemeentelijke basisadministratie; meestal is dat dus bij je geboorte. Het nummer staat ook op je identiteitskaart of paspoort, maar niet altijd op de voorkant. Op ID-kaarten en op paspoorten die na 2014 zijn uitgegeven, staat het op de achterkant. Kijk daar dus eerst eens.

Toegevoegd na 15 minuten:
Eventueel kun je bij de gemeente een uittreksel uit de basisregistratie personen aanvragen, daar staat je BSN-nummer op. Daar zijn wel kosten aan verbonden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met de achterkant van een paspoort wordt de achterkant van dat harde geplastificeerde blad bedoeld :-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dank voor de aanvulling iHave, anders wordt het inderdaad veel zoekwerk ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Hier een site met de mogelijke plaatsen van het BSN, van rijbewijs tot salarisspecificatie.
https://www.poliswijzer.nl/uitleg/13926
Onder de naam persoonsnummer... ipv bsn