Waar kan ik terecht met mijn loonstrook?

Sinds kort overgegaan naar een andere baan, bij de laatste betaling van mijn oude werk had ik nog recht op een vol salaris. Helaas heb ik maar de helft gekregen, nu ik mijn salaris strook zie klopt er volgens mij helemaal niks van de uitbetaling.

Waar kan ik terecht voor hulp hierbij?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
ronron1212
6 jaar geleden
Bij je werkgever de afdeling p@O of de salarisadministratie.
tinus1969
6 jaar geleden
En wat bedoel je met 'overgegaan naar een andere baan'. Wat heeft je oude werk te maken met je nieuwe?

Antwoorden (2)

Je kunt terecht bij de afdeling Personeelszaken (of HR, of P & O of hoe die ook mag heten) van je vorige werkgever. Of de salarisadministratie, maar die valt bij de meeste bedrijven onder Personeelszaken .
6 jaar geleden
Als er geen Personeelszaken bij je oude werkgever is of je vertrouwt het niet, ga dan naar een bureau voor Rechtshulp (in elke grote stad aanwezig).