Kan vinted op mijn spaarrekening storten?

Ik heb op vinted mijn spaarrekening nummer geven inplaats van me bankrekening nummer omdat mijn bankrekening nummer het niet deed ik ben nu bang dat mijn geld niet bij mij terecht komt

een jaar geleden
in: Sparen
2.1K
tinus1969
een jaar geleden
Kunnen anderen op je spaarrekening storten? Dan kan vinted dat ook. Anders niet.
Mag ik vragen wat/waarom je bankrekening het niet deed?
Janneke
een jaar geleden
Mag ik vragen wat/waarom je bankrekening het niet deed?,,,
Omdat er op dat moment een storing was? Of een andere reden ?.
Heyhoi1234789
een jaar geleden
Die deed het niet omdat ik wss een andere acc had met die bankrekening
LeonardN
een jaar geleden
1.Test dat even met een kennis/vriend/familid/collega/buurman. Laat hem 1 euro storten.
2.Verander je rekeningnr. bij Vinted

Antwoorden (1)

Dat hangt van je bankrekening af.
SNS: "Ook andere mensen kunnen meestal rechtstreeks geld overboeken naar je spaarrekening. Of dit voor jouw spaarrekening ook geldt, lees je in de voorwaarden van je spaarrekening."
Als het niet lukt, wordt het geld teruggestort.
een jaar geleden