Op welk product wissel je je airmiles het voordeligst in?

Ik heb inmiddels aardig wat airmiles gespaard en wil ze graag gaan uitgeven. Maar bij welke uitgave heb ik de meeste winst op mijn airmiles.
In vergelijk op benzine krijg ik voor 200 airmiles, 1 euro korting. En bij een verblijf op Landal krijg ik voor 1000 airmiles, 50% korting.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sparen
3.2K
SimonV
9 jaar geleden
Bij Bol.com zijn 200 airmiles ook € 1,- waard.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ja bij bol.com had ik ook gezien laatst. Dat wist ik niet. Kon ik voor 3000 miles een aankoop van €17,95 volledig betalen.

Het beste antwoord

Bij de meeste inwisselmogelijkheden heb je voor elke 100 airmiles 1 euro korting, dus is elke airmile 1 cent waard, maar kun je een product niet gratis krijgen, slechts met een maximale korting.
Bij Shell en Bol.com (zoals jullie aangeven) is elke airmile 0,5 cent waard, dus is het 'duurder' om ze in te wisselen.
Bij Landal ligt het er een beetje aan hoeveel je verblijf normaal kost. Uitgaande van die 1 cent per airmile (met korting), zou dat 10 euro zijn bij 1000 airmiles. Ik ga er vanuit dat de korting hoger is, dus is dat voordeliger.
Dan kun je nog kijken in de airmilesshop. Daar is een airmile ook ongeveer een cent waard als ik het goed begrijp.
En er zijn regelmatig acties, dan is een airmile, afhankelijk van de actie, wat meer waard.
Je airmile is dus het meeste waard bij een actie als die van Landal bijvoorbeeld. En dus is het het voordeligst om het daar in te wisselen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij bestelen altijd voor 900 airmille bioscoop kaartjes .Dus ook `10 euro voor 1000 airmille
SimonV
9 jaar geleden
"Airmilesshop. Daar is een airmile ook ongeveer een cent waard als ik het goed begrijp."
Ja, maar daar betaal je voor een product vaak de adviesprijs, die hoger ligt dan de normale winkelprijs.