Bij welke bank kun je je rekening opdelen in spaarpotjes?

Bij Aegon kon dit maar die doen dit niet meer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sparen
1.3K

Antwoorden (2)

Bij de meeste banken kun je internetsparen. Bij veel banken kun je zelf internetspaarrekeningen aanmaken dus dat zou u kunnen doen voor elk potje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gaan voor moneyou. Bij failliet ben je verzekerd tot de 100.000. Je regelt alles makkelijk online en je kan zoveel spaarrekeningen als je wilt afsluiten en deze ook een naam geven. Tevens kan je ook aangeven hoeveel je in bepaalde tijd wilt sparen. Deze rekening kost verder niks en ze hebben de hoogste rente.