Waarom kan je bij een kinderrekening van ING niet internetbankieren en ABN en SNS wel?

Internetbankieren kan niet met een kinderrekening van ING maar bij de ABN en SNS wel. Waarom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sparen
1.3K

Het beste antwoord

Dit soort dingen worden besloten door mannen in maatpakken die denken dat kinderen niet weten hoe het Internet werkt. Is gewoon een keuze die de ING heeft gemaakt. De ABN en de SNS hebben wel voor internetbankieren voor kinderen gekozen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarom ??????

Omdat de ING dat niet goed vindt.

Omdat de ABN dat wel goed vindt.
Omdat de SNS dat wel goed vindt.

Als je echt een antwoord wilt hebben op de vraag:
""Waarom kan je bij een kinderrekening van ING
niet internetbankieren?""""
Dan moet je bij ING zijn.
Vul hier uw vraag in:

http://www.ing.nl/particulier/kinderen/index.aspx

Overigens
Kenmerken Kinderrekening ING:

2% rente (wijzigingen voorbehouden)
Sparen door uw kind
Inzicht in de rekening van uw kind met uw eigen Mijn ING (internetbankieren)
Als uw kind 12 jaar wordt, verandert de Kinderrekening automatisch in een Jongerenrekening met hetzelfde rekeningnummer.