Hoe kan ik later het snelste een Nissan GTR kopen? Ik doe nu vmbo kader, en wil graag autotechniek doen, en ik wil een GTR van 2013, hoe doe ik dat?

Als ik volwassen ben, en een baan heb. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sparen
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk er ook even om dat verzekeraars er niet happig op zijn jeugdigen met zulke auto's te verzekeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal hem niet voor mijn 24e hebben, en dan doet de verzekering een stuk minder moeilijk!

Het beste antwoord

Je kunt het geluk hebben een grote prijs te winnen in een loterij. Met een modaal salaris lijkt me zo'n voertuig moeilijk
te bekostigen.

Bedenk verder:

Er zijn goede investeringen en slechte en een auto is een zeer slechte investering. Maar hobby's mogen natuurlijk geld kosten :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik lees in je profiel dat je 16 bent. Tegen de tijd dat je 30 bent is het model van 2013 wellicht tegen een acceptabele prijs in het tweedehands circuit verkrijgbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik lees in je profiel dat je 16 bent. Tegen de tijd dat je 30 bent is het model van 2013 wellicht tegen een acceptabele prijs in het tweedehands circuit verkrijgbaar.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, 2e hands heb ik ook geen problemen mee. :)
En ik zat idd te denken, die gtr zal tegen die tijd wel flink goedkoper zijn!

Andere antwoorden (2)

Centjes sparen, heel veel. Nu kost een Nissan GT-R niet 'zoveel' in verhouding tot zijn concurrenten maar met een nieuwwaarde van €145.000 toch vrij prijzig. Advies: blijf doorstuderen en probeer door te groeien in wat je doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks voor de tip! :D
Als het je lukt, inderdaad blijven doorstuderen! Met een baan op kader niveau zou je toch heel erg lang moeten sparen wil je zo'n auto kopen.