Hoe kan ik later het snelste een Nissan GTR kopen? Ik doe nu vmbo kader, en wil graag autotechniek doen, en ik wil een GTR van 2013, hoe doe ik dat?

Als ik volwassen ben, en een baan heb. :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt het geluk hebben een grote prijs te winnen in een loterij. Met een modaal salaris lijkt me zo'n voertuig moeilijk te bekostigen. Bedenk verder: Er zijn goede investeringen en slechte en een auto is een zeer slechte investering. Maar hobby's mogen natuurlijk geld kosten :-) Toegevoegd na 1 minuut: Ik lees in je profiel dat je 16 bent. Tegen de tijd dat je 30 bent is het model van 2013 wellicht tegen een acceptabele prijs in het tweedehands circuit verkrijgbaar. Toegevoegd na 1 minuut: Ik lees in je profiel dat je 16 bent. Tegen de tijd dat je 30 bent is het model van 2013 wellicht tegen een acceptabele prijs in het tweedehands circuit verkrijgbaar.

Centjes sparen, heel veel. Nu kost een Nissan GT-R niet 'zoveel' in verhouding tot zijn concurrenten maar met een nieuwwaarde van €145.000 toch vrij prijzig. Advies: blijf doorstuderen en probeer door te groeien in wat je doet.

Bronnen:
http://www.autowiki.nl/specificaties/41600...

Als het je lukt, inderdaad blijven doorstuderen! Met een baan op kader niveau zou je toch heel erg lang moeten sparen wil je zo'n auto kopen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100