hallo weet iemand of je bij rabodoelsparen een gegarandeerd bedrag spaart? dus dat je de inleg in elk geval terugkrijgt na een aantal jaren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sparen

Antwoorden (2)

Het is een normale spaarrekening bij de bank waar je alleen spaardoelen bij kan opgeven. Je ontvangt gewoon een rente over je spaargeld. Dus hier is niets mis mee. Je gespaarde geld is en blijft van jou en de rente die je ontvangt ook. Maar een gegarandeerd spaar bedrag is iets anders.
12 jaar geleden
fisbel
12 jaar geleden
Nooit van googel gehoord Ron? Dat voorkomt foute antwoorden. Het gaat niet om puntjes sprokkelen maar om een informatief antwoord op de vraag. Dus de informatie in de link voortaan even lezen voordat je naar een andere vraag springt. Kenmerken van Rabo Doelsparen (eerste twee) staan hieronder * vaste looptijd van 2 tot en met 20 jaar
* sparen met een vaste rente: iedere inleg krijgt een
gegarandeerde VASTE rente tot de einddatum
(hoofdletters - fisbel) http://www.rabobank.nl/bedrijven/producten/sparen/met_vaste_rente/rabo_doelsparen/
ronron1212
12 jaar geleden
Fisbel je begin irritant en beledigd te worden. Het bedrag dat hij krijgt is hoe dan ook zijn gespaarde geld en de rente daar over. Ik hoop dat je in het vervolg gewoon met respect kunt reageren en niet zo onbeschoft en insinuerend.
ronron1212
12 jaar geleden
googel nieuw woord of geheim taal
fisbel
12 jaar geleden
* Rabodoelsparen is geen gewone spaarrekening, maar een
depositorekening. (vaste looptijd, vaste rente)
* Het spaarbedrag is gegarandeerd (en van te voren
bekend) Dat was de boodschap die ik aan Ron wilde doorgeven ter correctie van en aanvulling op zijn antwoord.
Als je dat irritant / beledigend vindt, kan ik dat niet helpen. De tweede reactie begrijp ik niet: googel nieuw woord of geheim taal (???)
Is dat een verzoek aan mij of aan TS of een antwoord?
ronron1212
12 jaar geleden
dit staat in jouw reactie fisbel fisbel Nooit van googel gehoord Ron?
ronron1212
12 jaar geleden
Er is geen sprake van een gegarandeerd bedrag bij die spaarrekening je inleg is vrij. dus het gaat erom hoeveel en hoelang je je geld vastzet en daarvoor ontvang je rente niets meer en niets minder.
ronron1212
12 jaar geleden
Het is de manier van antwoorden fisbel
hier nogmaal je antwoord
Nooit van googel gehoord Ron? Dat voorkomt foute antwoorden. Het gaat niet om puntjes sprokkelen maar om een informatief antwoord op de vraag. Dus de informatie in de link voortaan even lezen voordat je naar een andere vraag springt. Ik spring niet van vraag naar vraag
Het product valt onder het depositogarantiestelsel.
Dus het spaargeld is "beschermt".

Zie bijgevoegde link met wat meer informatie over (zowel de voor- als de nadelen) dit product.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fisbel
12 jaar geleden
Zo hoor je eens van een ander dan de Rabo-bank zelf wat voor product met vast afgesproken rente dit is. Een: + voor de informatie + bijgevoegde link