hoe oud moet je zijn om te kunnen internetbankieren? (ABN-AMRO)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sparen
1.9K

Antwoorden (3)

als jij oud genoeg bent om een rekening te mogen hebben mag jij daarmee gewoon internet bankieren ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
alleen als je geen idee hebt hoe het werkt zou ik naar de bank gaan en om hulp en advies vragen ,dat lijkt me wel verstandiger in dit soort zaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een jongerengroeirekening kun je al internetbankieren bij de ABN-Amro. Daar staat geen minimum leeftijd voor, dus iedereen mag dat!
12 jaar geleden
Zoals hierboven al gezegt, wanneer je een bankrekening aan kunt vragen kan je ook internetbankieren en dus betalen via iDeal etc.

Daarnaast kan je bij de ABN-AMRO niet rood staan met een jongerenrekening, volgens mij wel te veranderen als je dat wilt. (Niet aan te raden).