hoe kan je snel sparen om iets van bijna 1000 te kunnen kopen en maar 300 hebben?

kom niet vooruit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sparen

Antwoorden (4)

Geen onnodige uitgaves doen en streng zijn voor jezelf. Er is geen legale tovermiddel om in een zeer korte tijd 700 euro bijelkaar te krijgen.
Heb geduld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het goeie staatslot kopen, ben je in een maandje klaar...
Het hangt natuurlijk erg af van hoeveel je elke maand krijgt (of verdient) en hoeveel je daarvan _moet_ uitgeven.
Al het overige _kun_ je sparen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo niet? Curcus geven kan al 600 per dag opleveren. Advocaten 'verdienen' al snel 250 tot 400 euro per uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben jij bevoegd on een cursus te geven? Heb je rechten gestudeerd? Even nadenken voordat je gaat minnen en achterlijke reacties geeft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zo is dat Kikobob. +
Sowieso niet snel uitgeven, en zoek misschien ergens sen baantje, dat verdient lekker bij. Ik had een baantje van €7.50 per uur :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is wel heel bijzonder, wat was dat voor baantje?
Verkoop al je overbodige spullen op marktplaats. Wil prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is een goeie
Je spaart het snelst door niets uit te geven en daarnaast voor extra inkomen te zorgen. Dit kun je doen te een baantje te nemen (krantenwijk, supermarkt, oppassen etc.), door klusjes te doen voor familie/vrienden/buren die je ervoor betalen of je bedenkt zelf iets creatiefs en gaat bijv. taarten bakken en verkopen, kerstkaarten maken voor de verkoop, mensen vragen om spullen die ze niet meer gebruiken en die verkopen via marktplaats.

Succes!