Kan ik een lening aanvragen maar het geld laten storten op een rekening van een ander?

Ik heb dringend 600 euro nodig. alleen het probleem is dat ik voorlopig even zonder bankpas kom te zitten en dus even geen beschikkinf heb over een bankpas. Het geld wat op de rekening van de persoon komt is ook echt voor hemzelf omdat diegene 600 euro moet terugbetalen alleen de lening aflossen doe ik zelf maar tegen de tijd dat ik de lening moet aflossen heb ik het geld en weer een bankpas tot mijn beschikking.

3 jaar geleden
in: Lenen
3.2K
tinus1969
3 jaar geleden
Je kunt geld overmaken zonde bankpas - of heb je ook geen bankrekening?
denzell11
3 jaar geleden
Ik heb een buitenlandse bankrekening momenteel( wegens misbruik door personen van mijn oude bankrekening) en ben dus vooopig niet welkom bij nederlandse banken. Aangezien het geld op een nederlandse rekening gestort moet worden(wat de persoon ook heeft wil ik dus dat hij het geld ontvangt. Hij ontvangt het geld maar ik los de lening af.
denzell11
3 jaar geleden
Typefout, het moet uiteraard voorlopig zijn
ronron1212
3 jaar geleden
Je zal ook geen lening krijgen als je geen Nederlandse bankrekening hebt wegens misbruik dat staat namelijk geregistreerd.
denzell11
3 jaar geleden
@ronron1212 maar de lening is bij ferratum, Bij hun kan je minileningen doen tot max 1500 volgens mij en het is zelfs mogelijk als je een negatieve BKR registratie hebt. Hun zijn niet als andere plekken waar ze informatie opvragen als je inkomsten,woonsituatie etc. Hier kan je geld lenen zonder veel papierwerk alleen zijn het veel kleinere bedragen dan bij andere plaatsen
ronron1212
3 jaar geleden
Ja en die zijn ook erg duur en onbetrouwbaar

Antwoorden (1)

Nee dit kan niet via reguliere kredietverstrekkers. Als je schuld met schuld probeert af te lossen, heb je misschien grotere financiele problemen dan je zelf door hebt. Heb je er aan gedacht om hulp te zoeken? Begeleiding met budgeteren? Of eventueel wat overbodige spullen in huis te verkopen?