Hoe kun je een BMW i8 leasen op 18 jarige leeftijd?

Hallo!
Ik ben net 18 jaar en heb een inkomen van rond de 1000. Ik heb altijd al de droom gehad om een i8 te rijden, vanaf toen die uit kwam. Nu ik me rijbewijs heb ben ik even gaan kijken naar eventuele opties. Een “i8” gebruikt zit ronde de 50K. Ik weet hoe onverstandig, dom het klinkt (dus a.u.b niet vertellen als antwoord hoe ongeloofelijk onverstandig het is) maar er worden genoeg leningen gedaan van 120 maanden (10 jaar) waarbij je uitkomst op 500~ euro per maand. Ik heb verder geen BKR, of andere kosten behalve 30 euro zorg. Door hoe of wat kan ik deze auto gaan rijden? Ik bedoel, de bank gaat je dat nooit financieren... hoe kom je aan zon bedrag? (Ik kan 10.000 bijleggen).
Dankje voor je tijd!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Lenen
2.3K
paulus811
5 jaar geleden
Waar zie jij een i8 voor 50k? De goedkoopste die online te koop is moet nog tegen de 80.000 opbrengen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@paulus811, bij partner van bol.com MotoCars Benelux. Wel snel zijn, bijna uitverkocht.
paulus811
5 jaar geleden
:-)) Ik wil iemands droom niet belachelijk maken, want herken wel dat je iets wilt op die leeftijd wat je eigenlijk niet kunt betalen. Heb zelf ook wel domme dingen gedaan rond mijn 18e omdat je denkt dat je ineens heel de wereld aankunt als je van zakgeld naar salaris gaat. Maar een i8 is echt te hoog gegrepen in dit geval, daar zijn we het allemaal over eens.

Antwoorden (2)

Je hebt 1000 euro te besteden stel je zou dat geld kunnen lenen wat ik overigens niet denk. De verzekering van de auto kost naar gelang hoe je hem verzekerd tussen de 400 en 800 per maand. Want je hebt nog geen schade vrije jaren. Dan moet je nog wegenbelasting betalen en dan nog benzine en onderhoud Met jou inkomen een onmogelijkheid.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik laat hem eerst natuurlijk niet op mijn naam zetten, kost al 600 euro per maand voor beperkte casco, de auto is een hybride, wegenbelasting is 30 euro per maand en de auto rijd 1:42 ofzo, dus benzine zou niet veel zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat ik er ook bij had moet zeggen is dat ik 1000 euro per maand kan bewijzen, dit is dan zonder mijn Shopify en Marktplaats... geen officieel stabiel inkomen, ook niet goed te bewijzen daarom liet ik het erbuiten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@BMWi8, je laat de auto niet op jouw naam zetten, schrijf je. Je bent dus ook niet de bezitter? Hoe denkt degene daarover op wiens naam je de auto wilt zetten. Wil die ook de bezitter zijn met alle consequenties die daarbij horen?
Een auto 2e hands kopen is al tricky, dan helemaal een electrische auto en dn nog van 50k.
Je koopt in feite iemand anders zijn ellende. dit model leasen per maand gaat je tegen de 1900-2000€ kosten. Resumerend is dat niet te behappen naturlijk voor een jonge gast als jij, zelfs al zou je thuis blijven wonen.Stap wat lager en en werk je toe naar je droom. Je denkt nu aan rijden maar de grap van een auto kopen is niet zo moeilijk maar er in blijven rijden is een ander verhaal. Over 3-5 jaar heb je wellicht een goede baan en een hoger salaris. En een nieuwer model I8