Waar kan ik een "loan shark" vinden die mij snel 1200 euro kan lenen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Lenen
5.4K
dudemeister
8 jaar geleden
cashper wellicht
dudemeister
8 jaar geleden
de website dan he

Antwoorden (1)

Een loan shark is iemand die je benen breekt als je niet betaalt. Schimmige kroegjes? Je lokale dealer? Een advocaat?

Andere opties, ervan uitgaand dat je serieus bent om deze tijd.
1200 euro kan heel erg veel geld zijn, maar voor een hoop mensen is het best op te brengen om iemand uit de ellende te houden, afhankelijk van wie het vraagt en waarvoor. Voor zo'n bedrag kan je dus misschien beter terecht bij vrienden of familie.

Online heb je dingen als gofundme.com, en diverse "microcredit" bedrijven (google dat) voor als het doel meer zakelijk is. Op Facebook heeft een goed verhaal soms succes, en op sites als cyberbeg.com kan je echt online bedelen.

Ik ken je verhaal niet en dat hoeft ook niet, maar hoe vervelend deze opties ook zijn, het lijkt me allemaal beter dan voortaan in een rolstoel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Goed antwoord SteveB+
flyingcrow
8 jaar geleden
Vind ik ook !+