Kan ik 900 per maand lenen bij duo terwijl ik recht heb op stufi ?

Toegevoegd na 3 uur:
Zoals je kan zien op de foto staat er dat ik vanaf dese maand
570 euro's extra lening ontvang maar als ik kijk bij de betaaldatum van 24-02-2015 staat de lening niet erbij ?

Weet jij het antwoord?

/2500

We nemen even aan dat je valt onder de huidige (oude) wet studiefinanciering. De aanvullende beurs kan je aanvragen, maar hoeft niet. De aanvullende beurs wordt onder voorwaarden toegekend. Het inkomen van je ouders mag hierbij niet te hoog zijn. Als je alleen wilt lenen, kan dat niet in het huidige systeem. De maximale lening is € 301 en € 159 collegekrediet. Daarnaast is er dus de basisbeurs van € 103 c.q. € 286 voor thuiswonende c.q. uitwonende studenten. ( 0 broers en zussen met studiefinanciering) Tenslotte is er de aanvullende beurs van € 245 c.q. € 267 maximaal. Opgeteld kom je zo op maximaal € 808 voor thuiswonenden en maximaal € 1013 voor uitwonenden. De hoogte van de aanvullende beurs is afhankelijk van het inkomen van je ouders. Basisbeurs én aanvullende beurs zijn leningen. Die worden een gift als je binnen 10 jaar je diploma behaalt.

Bronnen:
https://duo.nl/particulieren/deurmat/servi...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100