Ik heb een negatieve bkr registratie maar weet iemand bij welke bank ik een bedrag kan lenen om de andere schuld af te lossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Lenen
1.2K

Antwoorden (1)

Ga eens praten bij de schuldhulpverlening van de gemeente, zij kunnen je ook in contact brengen met de gemeentelijke kredietbank. Een van de opties die deze biedt is dat je geld kan lenen om kleine leningen af te betalen. Je moet dan alleen nog maar de kredietbank terugbetalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fijn dat er ook nog mensen zijn die een antwoord kunnen geven zonder de vraagsteller te veroordelen voor zijn gedrag! +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Gewone" banken kun je inderdaad wel vergeten, die zien die negatieve BKR en haken af. De GKB kan helpen, net als sommige andere financiële instellingen. Alleen rekenen die vaak torenhoge rentes waardoor je eigenlijk alleen maar verder in de problemen komt. Jouw optie is de beste. VS moet zich echter wel realiseren dat ook na het afbetalen van de bewuste lening de BKR aantekening nog 5 jaar blijft staan (al staat er dan wel bij dat de lening inmiddels is afbetaald).