Bij welke bank kan je een studentenlimiet aanvragen voor het nieuwe schoolseizoen?

Ik wil een limiet aanvragen voor mijn studiekosten en schoolgeld wat ik in de vakantieperiode wil betalen. Alleen bij ING vragen ze of DUO de stufi stort en pas als er een storting is gedaan krijg je de limiet. Is er een bank waar ik dit in de zomer kan aanvragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Lenen

Het beste antwoord

Bij iedere bank kun je een studentenrekening openen, daar zit dan ook automatisch een opnamelimiet bij inbegrepen. Ga gewoon eens informeren bij verschillende banken bij je in de omgeving, kijk dan wat de beste voorwaarden voor jou zijn. Vergeet niet de kleine lettertjes te lezen.